دسترسی به نما جهت نماشویی و پیچ و رولپلاک
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
دسترسی به نما جهت نماشویی و پیچ و رولپلاک
شنبه 31 ارديبهشت 1401 ساعت 11:58 | بازدید : 42 | نویسنده : admin | ( نظرات )

نماشویی

هر ساختمان از جنس نمای متفاوتی ساخته شده است که برای نماشویی آن باید از مواد و متریال گوناگونی استفاده کرد. روش های دسترسی به نمای ساختمان نیز بر حسب شرایط ساختمان با یکدیگر متفاوت است. یکی از انواع نمای ساختمان که نیاز به تخصص و مهارت بالا در هنگام نماشویی دارد، نمای سنگی است. سنگ ها دارای مدل های مختلفی هستند و معمولا به دو دسته سنگ های صیقلی و سنگ های تیشه ای تقسیم می شوند. نحوه شستشوی نمای سنگ صیقلی با تیشه ای متفاوت است. گاهی نمای ساختمان دچار آسیب شده است و با نماشویی نمی توان ظاهر آن را بهبتر کرد و نیاز است که سنگ نما تعویض یا تعمیر شود. یکی از کار هایی که در رابطه با نمای سنگی دارای اهمیت است، پیچ و رولپلاک نما است. انتخاب سنگ به عنوان نما نیاز به رعایت نکات زیادی دارد که یکی از این نکات دارای اهمیت، استفاده از پیچ و رولپلاک در جهت تحکیم و استحکام سنگ بر روی نما است که برای حفظ جان رهگذران و همینطور جلوگیری از هزینه های بازسازی نما از آن استفاده می شود.

اهمیت پیچ و رولپلاک نما

نمای سنگی به خاطر شرایط خاص و ویژه ای که دارد، نیازمند مراقبت است. به علت شرایط آب و هوایی و جوی نامناسبی که در شهر ها وجود دارد، ممکن است که پس از مدتی نمای ساختمان دچار آسیب، خوردگی، شکستگی و ریزش شود، بنابراین باید از ابزار ها و روش هایی برای مراقبت و نگهداری نمای سنگی استفاده شود. یکی از این ابزار ها که استفاده از آن بسیار رایج است، پیچ و رولپلاک است. اگر قصد نماشویی نمای سنگی ساختمان خود را دارید ابتدا از یک کارشناس بخواهید که با بازدید از ساختمان شما مشخص کند که نما نیاز به پیچ و رولپلاک دارد یا فقط نماشویی کفایت می کند. بهترین روش دسترسی به نما برای پیچ و رولپلاک نما، استفاده از طناب یا راپل است. در نماشویی ساختمان های سنگی نیز اغلب از همین روش برای دسترسی به نما استفاده می شود، چرا که دسترسی به نما با استفاده از این روش چه در نماشویی و چه در هنگام پیچ و رولپلاک راحت تر است و فضای بیشتری را در اختیار مجری کار می گذارد.

خدمات پیچ و رولپلاک و نماشویی کارویس

تفاوتی ندارد برای شستشوی نمای ساختمان یا پیچ و رولپلاک نما با کارویس تماس بگیرید در هر صورت تیم حرفه ای کارویس در هر شرایطی آماده ارائه خدمات است. برای انجام چنین کار هایی به دنبال شرکتی باشد که بهترین خدمات را ارائه می دهد و از کیفیت کار آن ها مطمئن هستید.



برچسب‌ها: نماشویی , شستشوی نما ,

موضوعات مرتبط: شستشوی نما و نماشویی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 19
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 19
:: بازدید ماه : 22
:: بازدید سال : 33
:: بازدید کلی : 1950